شرکت هواپیمایی زاگرس
تاریخچه
شرکت هواپیمایی زاگرس از ایرلاین های نه چندان قدیمی می باشد که از سال 1384 فعالیت خود را آغاز کرده است و از آن سال تا کنون در تلاش است با برقراری پرواز بیشتر در مسیرهای مختلف شهرهای ایران و کشورهای همجوار، فعالیت خود را در عرضه خدمات بهتر در بخش های عملیات هوایی، خدمات فرودگاهی، خدمات مهندسی، فنی و کیترینگ گسترش دهد .
زاگرس در حال حاضر
این ایرلاین با 19 فروند هواپیما که در بیش از 15 شهر بزرگ کشور و حدود 10 شهر خارج از کشور به فعالیت خود ادامه می دهد در آستانه 15 سالگی فعالیت خود قرار دارد و جزو ایرلاین های جوان کشور به شمار می رود و توانسته از ناوگان هوایی گسترده و به روز که امنیت پروازی بالای دارند برای اراعه خدمات خود استفاده کند . هم اکنون نیز این ایرلاین در صدد آن است که در تمامی حوزه ها حرف برای گفتن داشته باشد و جای پای خود را میان ایرلاین های معتبر داخلی محکم کند.
همچنین هواپیمایی زاگرس در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزنس به مسافرین خدمت رسانی می کند .
هم اکنون این ایرلاین در مسیر های متعدد داخلی و خارجی فعالیت می کند که به بصورت تفکیک شده قابل مشاهده می باشد .
مسیر های داخلی
تهران (فرودگاه بین المللی مهرآباد)- تهران (فرودگاه بین المللی امام خمینی)- شیراز (فرودگاه بین المللی شیراز)- مشهد (فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد)- آبادان (فرودگاه بین المللی آبادان)- اهواز (فرودگاه بین المللی اهواز)- اصفهان (فرودگاه بین المللی اصفهان)-جزیره کیش(فرودگاه بین المللی کیش)- کرمان (فرودگاه کرمان) - بندر ماهشهر (فرودگاه ماهشهر) - بوشهر (فرودگاه بوشهر)- تبریز (فرودگاه بین المللی تبریز) - جزیره قشم (فرودگاه دیرستان) - چابهار (فرودگاه چابهار) - کرمانشاه (فرودگاه کرمانشاه)
مسیر های خارجی
عراق- نجف (فرودگاه بین المللی نجف)- ترکیه- استانبول (فرودگاه بین المللی آتاتورک)- گرجستان – تفلیس (فرودگاه بین المللی تفلیس)- کویت (فرودگاه بین المللی کویت)
کترینگ زاگرس
دپارتمان کترینگ زاگرس، یکی از مجهزترین و بزرگترین کترینگ های فعال در بین شرکت های هواپیمایی ایران است. این کترینگ دارای انواع تجهیزات بروز آشپزخانه ای می باشد. کترینگ زاگرس علاوه بر ارائه روزانه بیش از 3500 پرس غذای پروازی، به مسافرین خدمت رسانی می کند و حتی این توانایی را هم دارد که به سایر شرکت های هواپیمایی خدمات اراعه کند.
نکات ضعف زاگرس
با این که این ایرلاین در موارد بسیاری عملکرد خوبی داشته اما هنوز برای رفع مشکلات خود نظیر حرفه ایی نبودن مهماندار ها و تاخیر های پیاپی به صورت جدی اقدام کند تا بتواند محبوبیت خود را در بین مسافرین افزایش دهد.
نظرات مردم درباره هواپیمایی زاگرس
_ هواپیماهاش بد و قدیمی، تاخیر زیاد، بی مسئولیت در قبال مسافر. شرکت های فروش بلیط های چارتریش هم بسیار سوء استفاده گر. بعضی ایرلاین ها فقط برای اضطرار هستند که تو همون اضطرار هم آدم رو پشیمون می کنند از انتخابشون
_ سلام من اولین بار است که از زاگرس بلیط رزرو کردم نظر مسافران عزیز را مطالعه کردم این برای یک شرکت هولپیمایی خیلی بد است که با وجود این همه نارضایتی تغییرات در کیفیت ایجاد نکند به هر حال امتحان و مشاهده شخصی در این مورد بد نیست
_ سلام من هفته اخیر مسافر پرواز تهران _کیش با هواپیمای بودم من کاملا راضی بودم پس از هواپیمای ماهان به همه دوستان هواپیمای زاگرس رو پیشنهاد میکنم با آرزوی بهترین سفرها برای تمام مردم سرزمینم
_سلام و خسته نباشید هواپیما ها که مثل اکثر هواپیماهای دیگه قدیمی است حداقل به وضع داخلش برسید ماسک و دستکش دادید دستتون درد نکنه اما به اسم کرونا پذیرایی نکردید اما همه کنار هم نشسته بودن سفر زمینی و هوایی بعضا باعث افت قند و فشار خون میشه بهتر بود با یه شیرینی کوچیک یا آب میوه پذیرایی میکردید نه فقط یه آب معدنی...
_ به خاطر کارم به کرات مسیر تهران مشهد رو رفتم هیچ وقت ایرلاین خاصی مد نظرم نیست ولی چیزهایی که عزیزان گفتن بیشتر از اینکه مربوط به ایرلاین زاگرس باشه مربوط به برنامه فرودگاههاست به نظرم بجز ماهان و تابان و تا حدی کیش ایر بقیه ایرلاین ها مثل همن اگر هم منصفانه بخوایم بگیم زاگرس از خیلی خطوط هوایی دیگه مثا آتا ایران ایرتور بهتره
مطالب مرتبط :